Selasa, November 1

Cinta yang tidak kesampaian

Pertemuan yang bermula dengan kemanisan telah bertukar menjadi racun ditaman yang semakin ketandusan kasih. tidak pernah terduga oleh akal fikiranku saat yang indah itu berlalu begitu...Langkah hatiku bagaikan mati, hancur luluh jiwaku, berkecai sudah harapan yang aku bina selama ini.. pada saat itu tuhan saja yang tahu betapa hati ini luka, luka yang tiadak pernah darahnya mengalir.. namun demi sebuah kehidupan,, sisa kekuatan yang masih berbaki dalam diri aku kumpul, aku satukan, agar aku bisa mengharungi kehidupan yang mendatang. Memang perit untuk aku lalui semua ini,,TAPI mengalah demi CINTA??? tidak sama sekali. Biarpun hatiku amat2 kecewa namun jauh di sudut hatiku masih lagi tersimpan ruang untukmu, sungguh aku tidak bisa memadam kasih sayangku padamu, kerana kau dan aku telah banyak mencipta kenangan... tidak mungkin terpadam begitu saja...dalam masa yang sama aku  ucapkan terima kasih kerana kau telah mengajar aku tentang erti rindu, cemburu, luka dan erti pedih..... pedih.. memang teramat pedih.. tidak dapat aku zahirkan dengan kata-kata. kenapa juga dirimu yang kucintai.... padahal aku amat2 mengerti betapa sukarnya untuk memiliki dirimu??? ya Allah tunjukkan jalanya agar aku bisa melupakannya, aku tahu semua ini adalah dugaan-MU.. Namun aku redha dengan apa yang telah KAU takdirkan keatas diriku.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan