Selasa, Disember 13

Ruangan kekosongan

Assalamualaikum,,, lama sudah aku tidak menjenguk blogku ini. Banyak yang telah aku kumpul dalam kehidupan sehari-hari. Pelbagai pengalaman yang telah aku kutip demi memantapkan diri aku sebagai manusia yang bakal bergelar seorang guru. sebagai manusia biasa aku tidak pernah lepas daripada tersepit dengan masalah. Terlalu banyak yang aku terpaksa fikirkan mana tidaknya, dengan masalah peribadi, masalah pelajaran, keluaraga dan lain-lain lagi. Tapi nak atau tak aku terpaksa mencari satu jalan bagi merungkai kekusutan yang aku tidak pernah memulakannya. Memang aagk pelik bunyinya. Hari ni aku nk kongsi cerita tntng maslh peribadi yng aku lalui. Sekarang aku da lupakan apa yang tlh terjadi antara aku dan dia. aku terpaksa mengikis semua kenangan aku dan dia.. aku fikir x da guna aku terus begitu, x da apa yg aku dapat dari terus merenug sesuatu yg x mgkin akn kembali. Ruang hati aku semakin hari semakin kosong, tiada lagi keceriaan yang dahulu sering menjadi teman. kemesraan yg meniggalkan aku terus hanyut hingga aku tersangkut pada ranting kecil. kini aku ingin berpaut pada rangting itu agar aku dapat bangun semula, aku amat berharap agar ranting ini akn mmberikan aku sebuah keyakinan agar menemui apa yang aku cari selama ini. Aku tahu mgkin dengn cara ini aku akn dapat merubah HIDUP aku kembali pada dunia yang sebenarnya. selama ini x da yang mmpu selami apa yg terbuku dihati. aku kesorangn.... aku kesunyian... aku perlukan seseorang yg mmpu bmbing aku.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan