Rabu, November 2

mencintaimu,, kadang-kadang
aku amat letih, segala pengorbanan yang aku lakukan 
sedikitpun kau tak menghargai,
aku seolah-olah dipermainkan,
jika aku bukan pilihanmu kanapa begitu mudah kau semaikan harapan?
harapan yang telah aku tanam menjadi pohon cinta,,
baru saja pohon itu subur,,
kau sudah racunkan cintaku,
jika sedari dulu aku tahu niatmu hanya ingin permainkan aku,,
tidak mungkin aku akan berada begini.,
dalam tidurku,
dalam jagaku,
wajahmu yang menjelma,
telah aku cuba untuk lupakan mu,
tapi,,, kerana 


tanda cinta yang sama-sama kita bina
telah mengunci langkahku,,
aduuhh,, 
kekasihku,, betapa siksanya hatiku,,
namun harus aku tahu
tak semua cinta bersatu,
melepaskanmu dengan kerelaan
bair hati kecilku menangis
biar jiwa terguris
namamu telah ku ukir 
sebagai insan yang amat aku sayang,,
PERGILAH SAYANG,,,,, aku rela melepaskanmu daripada aku terus tersiksa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan